<<BACK | GESBUK?

2.1.04

Gua masuk banyak blog orang lain.. baca mana yang best.. komen skit skit, mana yang tak best.. kutuk banyak banyak.. pastu blah! ;p Yang tak berupdate pun ada lagi??? Tido ke apa? Sedar la oi.. dah masuk tahun baru dah ni! Yang updated lak, rata rata menulis tentang tahun baru. Semua mengharapkan sesuatu yang indah. Suatu perkara yang tak pasti.. Apa pun, semoga impian korang semua berjaya direalisasikan!

Tadi, sebelom gua tulis entry ni.. gua check dulu gua nyer blogger statistics. Mak datuk, kebanyakan orang masuk blog gua bukan kerana tau pasal kewujudan blog nih! Kebanyakan mereka ‘termasuk’ kerana carian diorang daripada search engine.

2 search engine utama yang kerap digunakan... iaitu Google dan Yahoo. Nah, beberapa perkara yang dicari oleh pengguna pengguna Google dan Yahoo. Yang tak tahannya.. gua rasalah semua pengguna tu mesti LELAKI!

Google keywords::puisi ulang tahun + lagu lagu Sudirman dalam mp3 + mp3 lagu hijau

Yahoo keywords::permata idaman mutiara syurga ‘lelaki soleh’ + ayat, lada, hitam + vcd gadis UTM + UiTM terlampau + skodeng ulu yam + mp3 lagu Sudirman + hisap telinga [apakejadahnya?] + mangsa terlibat kemalangan bas ekpress + gosip siti dan ramli + gambar mak datin + cerita janda dahaga + aksi mak datin + kumpulan vagrant

Amacam? Gua rasa macam dah publish satu laman web terlampau pulak, ahaks!

Bunga Api
Best! Bunga api kat KLCC tahun ni best skit berbanding sebelomnya. Ada beberapa jenis bunga api kali ni lain sikit.. yang paling memukau yang macam berudu tuu.. Cantik sangat! Gua jerit sampai nyaris nak terkeluar anak tekak. Yang lain lain.. selambe jee.. dah biasa!

Sesak
Kenapa korang semua suka pegi KLCC hah? Buat susah gua nak berjalan jer.. Pegila tempat lain. Banyak lagi tempat lain yang pasang bunga api tu.. Bukit Bintang.. Dataran.. Sunway.. dan beberapa tempat lagi.

Yang bestnya apa tau? Gua Orang lelaki suka tempat yang crowded macam ni.. Pasal bila berhimpit himpit di celah celah orang ramai.. macam macam perangai keluar. Ada yang ambik kesempatan asyik nak menyelit tepi tepi aweks aweks jer. Hehehe! Yang tak tahannya bila aweks aweks tu buat bodo jer.. Dah tau ada mamat mamat tu sesaja nak rapat rapat, dia selamba je buat buat tak sedar. Hmm.. aweks tu.. memang bodo! ;p

Sori sapa yang terasa... huh!