<<BACK | GESBUK?

7.11.03

Hari ni berbuka rumah abang Dien. Dijemput. Gua sampai awal... pusing pusing kat pasar ramadhan kat Gombak Setia tu, carik kuih feberet ngan lauk sikit. Takkan nak gi ngan tangan kosong jer...

Kuar ngan Rudy. pegi Jaya Jusco Wangsa Maju. Dari 2 hari lepas lagi plan nak beli rak TV. Dah carik kat Carrefour, kehabisan stok. Nasib baik kat JJ ada. Itu pun the last one. Lambat sikit je, dah tentu kena sambar dek sorang makcik yang bercitarasa sama ngan kitorang. Hehe...

Lepas tu beli cermin buat menilik badan. Tinggi pun hampir sama ngan tinggi gua, peh! Cantik gak gantung kat depan pintu, betul betul menghadap toilet, huh!

Beli paku, buat pasang penyangkut. Nak sangkut gitar gua ngan gitar Rudy. Kapok jer..

Beli tempat letak pinggan mangkuk hayun. Kayu tu...

Beli bakul, buat isi baju baju kotor...

Beli tong plastik, buat takung air. Alahai... rendahnya. Sakit belakang gua...

Beli penyapu... buat sapu lantai la...

Apa lagi ye? Lupa lak. Hmm...

Singgah umah lama jap, ambik barang barang gua yang tertinggal. Fail fail, komik komik, dokumen dokumen, buku buku, majalah majalah, aksesori, surat surat cintan, payung, kotak kotak dan sebagainya.

Motor ngan helmet tu tinggal dulu lah, nanti nak pegi amik motor senang, helmet dah ada. Dah takyah bawak.

Ah... Selamat tinggal Kuang C. Selamat berkenalan Sri Puteri.

[Elton John, Heather Headley, Sherie Scott - A Step Too Far]