<<BACK | GESBUK?

17.10.03

My journal says imie is probably male.
What does your LJ writing style say about your gender?
LJ Gender Tool

Username: imie Total words: 25

Masculine Points: 27 Masculinity: %
Feminine Points: 0 Femininity: %

Takde percent ker untuk gua? Kedekut betoi laa...
Anyway, i'm probably male, hehehe.

Hack
Gempar... weblog TokSik ngan Cik Daun kena hack! Gua tak tau nak kata apa. Cuma ucapan takziah untuk TokSik dan Cik Daun. Rugi! Memang rugi... Walaupun gua jarang singgah kat laman Cik Daun, namun gua tetap bersimpati. Blog TokSik banyak ilmu agama... hadis sana, hadis sini... tapi ada jugak orang dengki kat dia. Sabarlah TokSik... Itu pun salah satu dugaan Tuhan jugak.

Gua nak perbetulkan sikit lah, bukan kena hack, tapi kena crack! Orang yg buat jahat tu cracker, kalau hacker pulak bertujuan ke arah kebaikan. Ramai orang tersalah tafsir la skang ni... Apa pun, gua harap semoga weblog orang lain tak kena macam tu jugak. Kerugian yang amat!

What's the problems actually?!! Blogger's security tak power? Or... those people who been cracked not really care bout their ID or password? Or... the cracker really skillfull one? Wallahualam.