<<BACK | GESBUK?

20.9.03

Sabtu, 20 September 03 - Seorang lagi kawan gua 'gol'! Bukan matilah. Maksud gua, kawin lah, kawin! Hmm... Uyie... anak tok penghulu kat kampung gua, merangkap kawan sekampung. Pernah sama sama melepak kat 'kalbok' [calvert] tepi bendang sambil main gitar kapok! Hehehe... teringat masa dulu dulu, masa memasing belum keje. Umur pun baru 23 tahun. Dah gatal nak kawin sangat, nak buat macam mana?!!! Itupun mak ayah support gak, kalau tak... mana nak cekau sen buat semua semua tuh. Hantaran... belanja... itu... ini... Ah! Lantak lah. Apa apa pun Uyie, gua ucapkan Selamat Pengantin Baru kat lu, dan gua doakan Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat, heh! Amin...
[Utopia - Mithali Cintaku]

Dia
Pertama kali tengok dia berbaju kurung. Huyyo... Jantung gua dup dap dup dap! Bukan gementar, tapi terpesona, hehehe! [Penah dengar ayat nih?] Gua ambik dia kat KL Sentral. Gua ajak dia temankan masa pergi umah Uyie kat Puchong Perdana. Gua suka cara dia. Nampaknya dia boleh terima keadaan. Mula mula dia segan, lama kelamaan ok! Mana taknya, dia suka gelak. Member member gua lak semua kaki lawak. Dari awal sampai balik, asyik gelakkk.... jer! Member gua pun nampaknya ok gak masa tuh. Takde yang malu malu nak bersembang ngan dia. Walau pun ada masa masa gua perati sekor sekor asyik dok kontrol macho jer depan dia. Hampeh!