<<BACK | GESBUK?

4.9.03

Khamis, 4 September 03 - Semenjak dua menjak ni gua kurang menulis. Ini semua gara gara network down, lepas tu gua lak apply cuti 2 hari sambung ngan cuti merdeka, jadi jarang hadap PC. Tulis blog pun kat opis... itu yang jadi susah tu! Skang nampaknya connection kat opis macam elok balik, harap2 jgn jadi balik macam minggu lepas. Kang tak pasal pasal gua meraung lagi!

Macam Tak Caya!
Hari ni hari yang istimewa dalam sejarah hidup gua. Hari yang paling bermakna... Macam tak caya, dulu gua sorang... skang berdua [kot!]. Tak berani cakap lagi, nanti menyesal...

Lanun
Semalam berjanji ngan opismate gua, orang yang sama jugak! Tengok citer lanun cetak rompak... eh... lanun kepulauan Carribean daa! Best citer tuh. Bila tengok citer tu [banyak hantu!] teringatkan ulasan Mat Jan - Mistik. Kalau dulu gua bandingkan SWAT ngan Gerak Khas, skang gua nak bandingkan Pirates of Carribean ngan Mistik lak. Macam apa agaknya? Emm... umpama Flower Horn ngan ikan belacak, boleh?!!! Hehe...