<<BACK | GESBUK?

1.9.03

Isnin, 1 September 03 - Terlewat sehari untuk gua melaungkan MERDEKA! Namun semangat masih membara, maka gua ringankan juga tangan ini untuk berceloteh sempena menyambut kemerdekaan Malaysia yang ke-46. Syabas Malaysia!!!

Gua tengok tahun ni tak ramai yang mengibarkan bendera di kenderaan masing masing. Termasuklah gua! Tapi, gua tetap ada bendera... Besar gitu. Taruk dalam kete jer. Malas nak letak kat luar. Sayang! Nanti kan kena hujan, panas, last last koyak, hehehe! Err... Selasih bagi... free!

Alkisah...
Suatu petang di KLIA
Li Selasih: "Apakah perasaan anda dengan travel tadi?!!"

Gua: "Wah... sungguh menarik! Perjalanan yang sungguh selesa. Dari Setiawangsa ke KL Sentral dengan LRT Putra. Pandu uji ERL. Tidak jammed, tempat duduk disediakan. Perjalanan yang cepat... Tiba di KLIA pada masa yang ditetapkan... Ronda ronda KLIA, kemudian naik kete sendiri terus balik rumah semula..."

Li Selasih: "Bunyiknya macam kecewa jer!"

Gua: "Nak balikkkkkkkkkk!!!"

Li Selasih: "Hahaha. Perjalanan yang sungguh bermakna..."

Tiket Air Asia dah habis. Punyalah lama gua ngan Li Selasih tunggu... Ingatkan ada la jugak tiket yang waiting list nyer, tapi masalah system down. Kaunter tiket ditutup sampai bila ntah! Nak tak nak, gua terpaksa balik AU3 semula. Malam tu gua takde mood. Malas nak kuar meronggeng. Gua dok kat rumah, tengok bunga api dari jauh, huhu...

Googlism
Gua baca weblog Tok Sik. Dia ada mention pasal Googlism. Gua try tengok... wah!!! Macam best! Kerana nak tau nama gua ada makna ke takde, gua carik... Taruk zhoulsz... Tak jumpa. Malah takde pun! Lepas tu gua baru ingat, gua ada satu nama lagi, Imie!

Tok Sik ada makna tersendiri, Mat Jan pun sama...
Googlism for: imie

imie is an alliance of thirteen divisions which represent a broad and interdisciplinary competence within management and industrial engineering
imie is an alliance of thirteen divisions that represent a broad and interdisciplinary competence within management and industrial engineering
imie is a cooperation between 13 different departments at linköping university
imie is an alliance of thirteen divisions which represent a broad and interdisciplinary competence within
imie is a beautiful gelding with loads of personality
imie is blacklisted change imie
imie is null then ciag=ciag
imie is null or new
imie is 350886807028301 and is locked to t
imie is 350609802308381
imie is not change but when imie changed what solve posted by
imie is stille the same as in back cover
imie is developing s
imie is to provide opportunities that prepare learners to assume community and management leadership responsibilities and to initiate
imie is
imie is not used
imie is via the etsi gsm command "at+cgsn" > snip > > i don't have any information regarding
imie is mi #
imie is hardcoded into the firmware of each phone

Hehehe... Best! Best! Merapu jer...