<<BACK | GESBUK?

8.9.03

Isnin, 8 September 03 - Ungkapan romantis biasa didengari di kalangan mereka yang sedang bercinta. Macam macam ayat yang power power. Tapi selalunya si LELAKI lah yang berayat power tuh [Gua termasuk ker?]. Si PEREMPUAN hanya menadah telinga je la. Lelaki sememangnya dilahirkan dengan bakat semulajadi... Boleh jadi seorang pemujuk dan pemikat yang expert walaupun tanpa pengajar. Dan perempuan pula memang dilahirkan untuk cair ngan kata kata lelaki. Hehehe!

Namun, ada satu masa ayat perempuan tak kurang powernya. Tapi dalam banyaknya ayat diorang, hanya 2 saja yang gua menyampah!

"Saya rasa kita tak boleh teruskan lagi hubungan kita."

"Tapi kenapa?!!"

"Saya rasa awak terlalu baik bagi saya!"

Dan...

"Sampai sini saja hubungan kita... Maafkan saya. Saya harap awak akan berjumpa dengan perempuan yang jauh lebih baik dari saya!"

Apa ni? Jadi baik pun salah ker? Takkan nak pasangan yang tak baik lak?!! Dah tu untuk jumpa orang yang lebih dari si dia susah! Ambik masa... buang duit, tenaga dan sebagainya! Nak kena bina balik dari awal... huh! Baik tak payah.

Jalan Jalan
Semalam, gua habiskan masa dengan jumpa si dia. Satu hari suntuk. Gua kuar ngan diorang naik lrt Putra jer. Malas nak drive, penat! Janji jumpa kat lrt Setiawangsa kul 2.00 petang. Semangat beb, gua sampai awal. Biasaklah, kena gentleman, tunggu kaum perempuan, jangan perempuan tunggu kita. Itu 'gentelman' namanya! Heee...

First, gi Sogo. Kenapa kaum perempuan suka sangat ngan Sogo nih hah?!! Pelik gua... Gua tak suka jalan jalan kat situ. Suruh Mc Ha ngan Farah gi shopping, gua ngan dia lak pekena fish & chip kat The Fish Shop! Itu masa yang paling gua suka... dok sebelah dia, pandang puas puas! Rugi tak pandang woo!!! Banyak kisah hidup gua diceritakan. Dia nak tau sangat!!! Tapi tak semua... tang secret tu kena simpan oiii! Nampak dia suka sangat bersembang ngan gua... Alhamdulillah!

Second, dah tak tau nak kemana... Adik dia nak bergambar pulak! Mana ada tempat best tengah bandar KL ni! Dia ajak gi KLCC [Arrgghhh... KLCC tak habis habis!] 12 keping jer? Ingat banyak mana sangat.. tengok bersungguh benar ajak nak bergambar... rupa rupanya 12 keping jer! Takpe la... bagi peluang kat diorang. Bukan selalu pun! Sepanjang perjalanan hari tu, banyak mata mata memandang... lebih lebih lagi mat Bangla! Cilakak tol! Nasib baik gua jenis yang sabar, huh!

Timbang...
Masa nak balik dari KLCC, dia suruh gua timbang berat gua. Arrgghh... malas nya! Beriya sangat dia nak tahu berat gua. Pujuk nyer pujuk, gua cair. Taruk 40 sen, lepas kuar satu slip...

FORTUNE SCALE
Purata berat untuk badan anda: 48kg
Tinggi: 1.7m, Dewasa
Jantina: Lelaki [Of course lah!]
Bentuk Badan: Sederhana

Berat diukur: 68.9kg [dengan pakaian]
Horoscope: Taurus
Perniagaan: Masa paling sesuai untuk menunjukkan personaliti anda [Gua hari hari, hehe...]
Cinta: Awasi teman anda, dia mungkin tidak boleh dipercayai [Ye ker?]
Kesihatan: Jika berasa letih pada siang hari bersenamlah selalu [Bertambah letih la jawabnya!]

Your lucky numbers: 35 39 42 43 45 48 [Beli nombor best nih!]

"Sesiapa yang percaya dengan wang boleh melakukan apa saja sudah pasti sedia berbuat apa saja kerana wang"
-Beauchene-

Berat gua 51kg. Mesin ni tak boleh dipercayai! Takkan la berat pakaian gua lebih daripada 20kg! Tak aci, dia tipu!!!