<<BACK | GESBUK?

18.8.03

Isnin, 18 Julai - 5 hari abang gua pakai kete gua. Selama 5 harilah gua rindu... kat 'bini muda' gua tu. 'Bini tua'? Ada tersadai kat rumah, seminggu sekali pakai. Itupun untuk 'warm up'. Lagipun dah tua sangat, biarlah dia rehat! Kerana rindu sangatlah gua sanggup tunggu abang gua sampai KL walaupun hingga 2 pagi tadi. [Mamat - Ku Pohon Restu Ayah Bonda] Eh, macam mana pulak pegi dengar lagu raya nih?!!

Gua: "Hello... kat mana skang? Bila sampai ni?"

Abang Dien: "Hek ellee... tak sempat sampai rumah! Tak sabar sabar!"

Gua: "Sampai rumah je terus msg orang ekk! Nak ambik malam ni jugak..."

Tepat 2 pagi diorang sampai. Lepas dapat call, gua zupp!!! Hehehe... Sampai ondespot. Tension abang gua... Hahaha!

Bosan
Sabtu dan Ahad semalam merupakan hari yang paling membosankan. Inilah hari minggu gua yang paling lapang. Sebelum ni boleh dikatakan setiap hari minggu terisi dengan aktiviti berfaedah dan tidak berfaedah... Semalam? Langsung blank! Tak kemana pun... Duduk kat rumah dok buat peta Dunia Ke-3 (baca: membuta!) [Kalaulah keluar tengok wayang ngan Trailer... Terisi masa...] Disebabkan khusyuk sangat dok buat peta... sampai terlupa nak makan. Sedar sedar dah lewat malam. Mata jadi cerah, perut lapar. So tak boleh tidur pasal perut asyik dok main 'lagu keroncong' . Last last gua tak dapat tidur sampai ke pagi. Pagi tadi mandi awal... datang opis pun awal. Gara gara 'imsomnia'...

Skang mata pedih, berpinar... kepala pening... Badan lemah lemah...

Moral:Kalau sampai opis awal, pekena roti kosong ngan teh tarik satu supaya masa keje nanti tak lapar, hehehe! ;p