<<BACK | GESBUK?

12.8.03

Pengalaman mengajar ku
Jangan mudah meluahkan isi hati ku
Tapi bila ia melamarku
Senyuman ayumu hatiku luas terbuka.

Yang idamkan musnah
Yang ku genggam terpisah

Aku pernah jatuh cinta
Kerana cinta diriku merana
Aku pernah bahagia
Kata manisnya buat ku terpedaya

Biarkan ku bertemankan pilu
Haruskah cinta
Oh kejam padaku..

Kini mula
Ku terasakan
Degupan hati ku mula rasa oh gelisah
Kehadiranmu
Mengharapkan kan menghilangkan kegelapan dihidupku

Kau seharus yang pertama
Agar terakhir selamanya..

Aku pernah jatuh cinta
Kerana cinta diriku merana
Kku pernah bahagia
Kata manisnya buat ku terpedaya

Biarku lupa kisah yang lalu
Akan ku gubah oh hidup yang baru..

Kasih yang lama pengajaranku
Agar bahagia hidup bersamamu..

Bila gua hayati lirik lagu Ferhad ni, rasa macam kena pulak ngan diri gua. Kira lagu ni ada sentimental value lah untuk gua. So, gua rasa ok jugak kalau taruk kat sini... Boleh mengembalikan nostalgia lama semula. Huh! Jiwang karat jugak gua rupanya, haha! ;p [Ferhad - Pernah]