<<BACK | GESBUK?

14.8.03

Khamis, 14 Ogos 03 - Kalau nak diikutkan hati, memang gua nak ubah sesangat layout blog ni... Tapi gua tak tau macam mana nak buat. Memang dah ada yang gua ubah sikit sikit, tapi itu hanya pada font ngan size asal jer... Yang lain, gua dah blank. Gua selalu tertanya tanya macam mana mereka yang ada weblog boleh ubah layout diorang sampaikan siap ada gambar best best... Gua langsung tak bole pikir dah.

Buat masa skang, gua dah ada idea untuk taruk gambar dalam blog ni, cuma belum praktikkan lagi. Tak tau la boleh jadi ke tak! Cuma skang gua nak tau satu jer, macam mana gua nak ubah saiz font dalam chatterbox tu? Kalau tak silap gualaa, chatterbox tu pakai script dan takde tempat untuk ubah jenis font ngan saiz tu. Sesapa yang ada idea please ajar gua. Gua dah buntu dok pikirkan pasal tu!!!