<<BACK | GESBUK?

2.8.03

Sabtu, 2 Ogos 03 - Hari ni janji ngan Liza nak dating. Gua nak kena ambik dia. Kat mana? Kelang tuu... Gua dahlah tak biasa ngan Kelang. Tapi takpe, pasal gua dah pergi survey tempat sana, so gua rasa tak susah sangat nak carik rumah dia. Balik dari keje gua terus ke Kelang. Tak balik rumah dulu, malaslah! Takut tak sempat, heh! Walaupun masa tu hujan lebat tak ingat, gua sanggup redah gak. [Ngan kete bolehlah...] Tapi kat area Kelang tak hujan pun! Pelik! Ni mesti nak uji gua je kot!!!

Seperti biasa, tempat yang selalu dituju semestinya KLCC. Arrgghh... KLCC lagi! Takde tempat lain lagi ker? Sebenarnya Liza ajak gua tengok wayang. Padahal 2 hari lepas gua dah tengok wayang - T3, hari ni tengok lagi. Kopak gua!!! Oklah, pasal first time tengok wayang ngan Liza, gua belanja. Dia nak tengok Janji Diana. Disebabkan gua tak suka tengok cite Melayu, gua tukarlah ekk... Janji Diana jadi Diana's Promise. Boleh?!! So, Liza tengok Janji Diana, gua tengok Diana's Promise, hehehe!!

Liza layan cite tu sampai tak ingat gua kat tepi. Gua lak buat apa? Main sms, heee! Pandang skrin pun masa perasan ramai penonton gelak gelak, pastu masa ada adengan yang melibatkan superbike, huh! Yang lain, smsssssssss! Ada satu adengan masa Diana ngan Haikal tengah date kat Putrajaya, buat gua tersenyum sendirian...

Diana: "So, mana kita nak pegi ni?"

Haikal: "Jom, Putrajaya!"

Diana: "Alaa... Asyik Putrajaya jer... Boring laa..." cenggitula skrip diorang lebih kurang. Macam terkena kat gua lak, "asyik KLCC....jer!!!" Hehehe!

Yang bestnya, masa diorang dating depan Masjid Putrajaya, adengan di mana azan berkumandang menyuruh Haikal pergi sembahyang... sekali ada awek kat sebelah kanan cuit bahu gua...

"Awak bila lagi? Dah nak masuk Asar dah ni?" Aiseh... Kena warning laa...

Pelan pelan gua turunkan badan gua kat kerusi panggung tu buat buat pandang sebelah kiri. Malu weih! ;p

[Nightwish - 10th Man Down]