<<BACK | GESBUK?

30.7.03

Rabu, 30 Julai 03 - Hari Ini Dalam Sejarah. Bukan setakat berapa lama gua tinggal kat KL, malah semenjak gua tingkatan 1 lagi, gua tak pernah potong rambut kat salon. Bayangkan berapa lama tuh?!! Heh... Maunya dekat 10 tahun gua dok potong rambut dengan member gua. Tapi, hari ni menjadi sejarah, officemate gua menjadi saksi... Tanggal 30 Julai 2003, untuk pertama kalinya gua potong kat kedai. Terdesak sebenarnya... Member gua yang selalu 'ditugaskan' takde. Sorang pun takde! Mana pegi ntah. Anyway, terbang gak RM25. Siyol...!!! [S. Jibeng - Selamat Tinggal Pujaan] Bayangkan hampir 10 tahun... jimat tu! Kalau kat kedai ntah dah berapa juta 'sen' gua terbang,huh! Syukrannn...

Soalan::Mengapakah gua sanggup pegi salon untuk potong rambut sedangkan gua masih berpeluang memotongnya tanpa dikenakan sesen bayaran pun??? --> Komen???

Fairul Bernama
Sebelom lunch tadi gua banyak spent masa untuk buat website tuh! Gua nak tambah skit jer, nak tambah script untuk clock counter, date & time. Nak bagi nampak real time skit. Pening kepala gua dok pikir semua tu. Sehingga lunch, gua dapat settle bahagian clock counter ngan date jer. Bahagian time tu susah banyak la.

Gua dah takleh nak pikir dah, terpaksa contact my sifoo balik. Siapa sifoo gua tu... Hehhe... Si Fairul la. Webmaster untuk Bernama.com. Terer mamat nih! [Nanti belanja aku ekk?!!] Kat tempat dia, 2 orang jer webmaster... Dia salah sorang la... Gua call dia mintak ajaran skit. Last last dapat gak settlekan bahagian time tuh.

Fuh!!! Terima kasih banyak banyak kat ko, Fairul... ;p