<<BACK | GESBUK?

29.7.03

Elo Imie... Sori aku mencelah... bukan apa aku bace ko nye weblog semlm citer pasal baskerz buat show ni aku nak habaq kalau kat Perth City ni lagi laa bersepah Mie..pendek kata dari yg kecik molek sampai ke tua bangka sebok buat show... Ade yg nyanyi..menari..main violin aa..main flute laa.. macam2 main daa..heheh! Tapi duit collection bole tahan walaupon show tak best... Nampaknye mat saleh ni mmg murah hati kan..hehe! Aku ngan member aku dah plan kalau gua sengkek ke satu ari nanti nak jugak nyanyi lagu Melayu ke..cakpong ke..ulik mayang ke kat city tu... koman2 pon lagu Siti Nurhaliza, heheh! Budaya Melayu beb, mana tau tercengang mat saleh dgr lagu Melayu heheh... Oklaa sekadar nak share... Mana tau ko satu ari nanti nak visit aku kat sini ready duit tiket jek... Duit belanja ko bole collect kat sini main gitar ke..nyanyi ke hahhahaha..jgn mare..!