<<BACK | GESBUK?

30.6.03

Isnin - Macam biasa gua kena bangun awal pagi - 8.00 pagi. Hampeh betul nak mimpi pun susah. Ye lah, bilik gua kalau pukul 8-9.00 pagi cerah tak ingat. Macam kul 12.00 tengah hari dah! Hari Isnin seperti biasa adalah hari yang paling susah untuk bangun awal pagi. Sebab, Ahad gua dah biasa bangun tidur lewat. Tapi kalau dah biasa bangun awal ok lah. Macam Selasa Rabu Khamis dan seterusnya.

Hari ni tak banyak perkara yang gua buat. Setakat check emel awal-awal pagi sampai opis, lepas tu baca berita online - Utusan dan Berita Harian. Lepas tu buat la apa apa yang patut. Hari ni masa lunch rasa macam cepat tiba lak. Bagus gak, bole makan awal.

Sebelum gi lunch sempat jugak bersms dengan Liza. Siapa Liza? Hehehe... Nanti lambat laun gua citer la, skang masih terlalu awal untuk disentuh pasal Liza.

Oh ya, tadi mamat yang jaga tempat jual kereta terpakai call gua. Suruh bawak apa apa yang patut. Nak settle pasal beli kereta. InsyaAllah kalau tiada aral melintang dapatlah gua pakai kereta dalam minggu ni jugak. [Linkin Park - Somewhere I Belong] Lerr... dah dekat nak balik keje lah... cepat betul masa berlalu. Kan bagus kalau dunia takde jam. Baru semua orang tak perlu pikirkan pasal masa. Tiada keje lebih masa, tiada buang masa dan tiada masa itu emas, hehhe!

Cakap pasal masa ni, gua pun pakai jam yang orang bagi - my boss! Thanks boss!


Chinese Drama & Loan Form

Gua suka menonton drama Cina bersiri kat TV3. Sampai rumah ngam ngam kul 6.00 petang. Sempat layan gak. Dalam pukul 7.30 gua keluar ngan Zam pegi settle pasal kereta baru gua. Ceh, baru nak isi form untuk apply loan. Lambat lagi lah nampaknya, mungkin dalam 4 hari baru siap kot! Tak lama gua kat kedai kereta tu, malas nak layan sangat tokey kedai tu. Dia punya cakap semua baik. Gua pun jenis yang malas nak cakap banyak, janji kereta tu gua dah berkenan. Lepas isi form, borak borak sikit, gua balik. Zam ada hal. nak kuar ngan bini dia katanya.


Tidur

Malam ni gua takleh tidur. Tak rasa mengantuk. Mungkin pasal tadi [8.30 mlm gua dah tidur dua jam, hehehe!]. Gua paksa diri tidur jugak sampaikan habis sakit sakit badan. Macam macam gaya tidur ada, semuanya tak berkesan. Sampai ke Subuh masih lagi tak lelap. Last last gua buat tak tahu, sedar sedar dah kul 8.00 pagi [itupun nasib baik alarm handset bunyik!].