<<BACK | GESBUK?

28.6.03

Assalamualaikum untuk diri sendiri.

Sabtu, 28 Jun 03 - Gua rasa heran, ye la... selama ni gua mana penah buat benda-benda macam ni, tulis artikel ker... jurnal ker... catatan harian ker... apa apa la yang bersangkut paut dengan blogger nih. [Skang tengah layan Linkin Park - In The End] Sebenarnya gua minat buat benda macam ni, tapi disebabkan masa tak cukup so terpaksalah tangguh dulu. Dah lama teringin nak buat satu dua page mengenai catatan harian / mingguan nih.

Nampaknya sekarang macam ada sedikit peluang untuk merealisasikan impian lama nih. Sejarah bermula setelah gua selalu sangat dok surf internet baca artikel-artikel orang. Surf surf surf... alih-alih jumpa satu webpage namanya Esprit De Corps. Gua suka isi kandungan penulis ni... banyak bersangkut paut dengan isu-isu semasa, politik, agama dan sebagainya. Walaupun gua bukannya kuat iman sangat, namun bab-bab agama & politik gua suka. Suka baca dan tambah ilmu/pendapat. Nanti susah lah orang nak kencing sama gua. He he he...! Anyway, gua harap laman ni dapat digunakan sebaik mungkin [ambilpakai maklumat berguna, kalau rasa tak berguna jangan ambil]. Walau pun dipublickan, laman ni sebenarnya gua nak buat catatan sendiri-sendiri jer.

Kepada sesapa yang termasuk ke laman gua ni, harap jangan lak kutuk pulak, gua buat bukannya nak masuk bertanding, saja suka suka. Else matters? Tadak kot!!! Takpela, sebagai pendahuluan untuk hari ini, tak perlu la gua berceloteh panjang lebar... Intro katakan. Yang pastinya, bila dah start menulis ni, rasa susah lak nak berenti. OK laa... [Tangan ni susah sangat nak berenti...] Cau cin cau!

Emm... Full stop.